czwartek, 17 lutego 2011

Sunshine Award

Pani M. bardzo dziękuje MAŁEJ MI za to wyróżnienie :). I choć jest tak krótko w tej blogspotowej społeczności, poczuła się jakby była tu już troszkę dłużej :)
Dzis ma pełne ręce roboty:pieczenie, gotowanie i inne takie, bo goście się wprosili i MUSI się jakoś pokazać.
Tak więc 10 rzeczy, które sprawiają, że jest szczęśliwa:

1) gdy świeci słońce a w powietrzu czuć coś takiego, ulotnego.. ciepłego... wiosennego,
2) gdy może porozmawiać z osobą jej nieznaną, ale dającą jej jakąś inspirację, mądrość,
3) kiedy czyta książkę, a ona wciąga ją w zupełnie inną rzeczywistość :)
4) gdy ma piękne sny, takie z których nie chce się obudzić, a gdy się budzi chciałaby zasnąć raz jeszcze,
5) gdy udaje się jej zrobić to, co zamierzała..
6) gdy patrzy jak pan M. czyta stworkom bajki na dobranoc,
7) kiedy może obserwować jak wielkie postępy robią jej małe stwory i ile radości daje im poznawanie świata,
8) gdy wieczorem czuje zapach małego, dziecięcego ciałka, gorącego i pachnącego niewyobrażalnie słodko,
9) gdy piecze :)
10) I cięzko powiedzieć, kiedy jeszcze jest szczęśliwa... Może wtedy, gdy słyszy opowieści swojej babci... o tym jak ona wychowywała dzieci, jak nie było pieluszek jednorazowych a ciuszki miała jedne na zmianę... O tym, że zawsze trzeba wierzyć, nawet jak jest trudno i że jej marzeniem (babci oczywiście) zawsze było by być grubym, bo to oznaka dobrobytu :)....

Pani M. nie poda dalszych uczestników, bo po pierwsze jeszcze zna za mało blogowiczów a po drugie musi wracać do garów :)

P.S. Mała Mi! Twoja ksyvka kojarzy mi się z inną dziewczyna, którą poznałam, gdy miałam okazję być jednym z elementów sporej forumowej rodzinki... Ale.. było minęło... choć czasem mam z tamtą Małą Mi kontakt...

6 komentarzy:

  1. ale sie usmialam z tym dobrobyem;))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam teraz dobrobyt, może jeszcze nie taki pełen, ale czuję się jak pączuś w masełku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe dobrobyt mówisz :D GeniaLne podejście do sprawy :):)
    Zapraszam do mnie o informacje o kolejnej zabawie ;* Szaleństwo zupełne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie ma sprawy :)
    A i o tej Małej Mi zapomniałam napisać przedtem :) Na pewno to nie jestem ja, ale skoro nosi taką ksywkę mam nadzieję, że jest człowiekiem wartościowym :)

    I nie ma się co denerwować tym co nas denerwuje ;):):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedzinki na blogu mojej córci Nadusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. PIE e
















    Moja piekna i madra dziewczynko jestes radoscia mojego zycia kocham cie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)