sobota, 1 września 2012

Dziwnie bardzo...

Dziwnie bardzo tak zacząć pisać po tylu miesiącach przerwy...
Pani M. lubi jednak w jesienne wieczory zanurzać się w bloggerowym świecie...
Dlatego powoli powraca.
Wciąż z tego samego miasta na Ł.

Dziś 1 września, ale nietypowy jakiś.
W końcu to sobota a w soboty szkoły są zamknięte :)
Dzięki temu Stworki mają bonusowe dwa dni luzu, które za zgodą matki postanowiły spędzić na leniuchowaniu..
Bez ograniczeń w oglądaniu bajek czy objadaniu się Nutellą....

Wszystkim życzę leniuchowatych ale wesołych ostatnich godzin wakacji!

PANI M.

4 komentarze:

  1. bardzo się cieszę ,że Pani M wraca.
    no i że tak powiem jestem zadowolona że to już koniec wakacji , placówka zwana przedszkolem jednak ułatwia mi życie ;-) z resztą i ja wkrótce wrócę do szkoły którą bardzo lubię. A kolejne wakacje już za nie cały rok, więc pozostaje odliczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że się odezwalas, bo się martwić już zaczynałam tą ciszą :(
    Ale mam nadzieję, że już nie znikniesz na tak dlugo i co jakiś czas będziesz relacjonować co tam u Was słychać ;) Nowe przygody Stworków ;))

    Kiedyś Mała Mi - zmieniłam adres bloga i login ;**

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu dałaś jakiś znak!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)