wtorek, 6 września 2011

Takie tam....

Może tak od dziś w pierwszej osobie?
Hmmm
Pani M. to osoba trzecia, więc opisuję siebie jakby z perspektywy obserwatora.
A żeby być obserwatorem obiektywnym nie powinno się być jednocześnie bohaterem.
Pomieszałam?
W każdym razie już milion razy Pani M. zastanawiała się, że może łatwiej by było pisać osobie w pierwszej osobie liczby pojedynczej..
Ale.. tak jest chyba ciekawiej.. trudniej nawet :)

No to ostatnie kilkadziesiąt minut w ciszy bezstworkowej....
Miłej? Chwilami na pewno, ale i tak zawsze po dwóch godzinach jest jakoś tak.. bezgłośnie....




7 komentarzy:

  1. Ja na ogół piszę właśnie w 1 os., ale czasem potrzebuję więcej dystansu i wtedy piszę w 3os. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O czas na zmiany ;D prosze o email :D zablokowalam Dusi bloga i chcialam powysylac zaproszonka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba czytanie z tej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. bez stworków zawsze jest za cicho:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nadmiar Glusia powoduje że marzę o chwili bez...bez wszystkiego najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)