czwartek, 9 stycznia 2014

Próżność

"Starość to obrzydliwy deser podany podany po doskonałym posiłku...."

Pani M. nigdy się nie spodziewała po sobie takiej cechy. 
Próżność to przecież przypadłość osób zapatrzonych w siebie...narcystycznych.
Może i ona taka jest?

Pani M. ma trzy lata młodszą siostrę.
Kocha ją bardzo.
Sister to typ sportowca-amatora.
Ćwiczy, biega, odżywia się zdrowo.
W przeciwieństwie do starszej siostry, która ćwiczy tylko w porywach nastroju.
Wczoraj były razem w sklepie.
Znajoma pani M. rzuciła bardzo wyrafinowany 'komplement".
Stwierdziła, że pani M. wygląda jak mama swojej siostry....
Przykre...bardzo przykre.
Tym bardziej, że trójka w cyfrze urodzin pani M. zagościła dopiero 4 lata temu....

I tak oto serce naszej bohaterki skutecznie zatruły te słowa.
Czuje się źle...
Tym bardziej, że nie należy do kobiet zaniedbanych, nawet w ciąży....


1 komentarz:

  1. Ej, ludzie to czasami tak (za przeproszeniem) chrzanią, jak potłuczeni.
    A z drugiej strony ja jestem kiepska w zgadywaniu wieku i zawsze mnie to irytuje, jak ktoś na mnie wymusza, żebym zdadła, ile ma lat.
    Mi też czasami mówią, że wyglądam jak ... siostra mojej mamy, he, he :)
    Puszczać mimo uszu!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)