wtorek, 13 grudnia 2011

Przed...

Zdradzę Wam sekret...
Gdy pani M. była jeszcze panią O. zdarzało jej się kupować prezenty świąteczne we wrześniu..
No w każdym razie do końca października były już zapakowane i upchnięte w szafę...

Dziś tak nie jest...
Nie kupiła jeszcze prawie nic...
Ale choinka już stoi :)
Od soboty :)
I kolędy też słychać (dzięki Mniejszemu Stworkowi, który przyswoił obsługę wieży).

Szkoda tylko, że tym razem to nie ona jest dzieckiem...
Dzieci przeżywają ten okres przedświąteczny w szczególny sposób...
Lepszy niż my, dorośli...
A przecież najpiękniejsze w Świętach są te dni, które je poprzedzają...

8 komentarzy:

  1. my jak na razie mamy tylko kupione 2 ksiazeczki, ktore maja byc dodatkiem dla prezentu dla patryka i nic poza tym;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie w tym roku święta w ogóle nie cieszą... raczej smucą i działają na nerwy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ja przyłączam się do Mamy Ka...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię Świąt wcale...zamieszanie i stres z nimi związany nie pozwalał mi się nigdy nimi cieszyć. Ale jak patrze na radość mojej córki i na to jak ona czeka na te Święta to zaciskam zęby i brnę w tradycje...i zaczynam to doceniać...jak tylko uda mi się spojrzeć na to z jej perspektywy. I na szczęście część prezentów już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinki jeszcze nie ma, ale prezenty i owszem (choć nie wszystkie ) i duuużo ozdób na brakującą choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku też zupełnie nie przygotowana, nie chce tych świąt, mogłoby być już po...

    OdpowiedzUsuń
  7. Robbie W. <3 :) U nas prezenty sa, ale nie zapakowane i nie wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabys byc dzieckiem zeby poczuc ten klimat a moze czas juz na to zeby potrafic cieszyc sie tak jak dorosly.Uwierz to piekne gdy mama cieszy sie razem zdziecmi wprowadza w swiateczny nastroj stroi mieszkanie piecze pierniki opowiada o tradycji o narodzeniu Jezuska .I Ty to robisz masz juz choinke i ozdoby na szybach i slychac koledy napewno twoje stworki tez beda uciekac kiedys do dziecinstwa bo co im dajesz teraz to zapamietaja wiec nic tylko raduj sie razem z nimi.Prezenty smaczne potrawy choinka to piekne ale wazne to aby byc razem z tymi ktorych sie kocha.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)