środa, 20 marca 2013

Na smuty przesilenia...

Pani M. już naprawdę nie może patrzeć na te płatki śniegu...
A jutro pierwszy dzień wiosny.. hmmmmm

Na smuty z przesilenia wyszukała dziś coś takiego:

Na strychu od wieków płonęły trzy świece. Pierwszą świecą była miłość, powiedziała "tyle jest bólu na świecie tyle niesprawiedlwości, ludzie są dla siebie źli, ranią się na wzajem, po co ja wam jestem" po tych słowach zgasła.
Drugą świecą była wiara, powiedziała "miłość umarła, świat jest okrutny, ludzie są zagubieni, bez celów, też jestem niepotrzebna" i zgasła
w tym momencie na strych weszło malutkie dziecko, zobaczyło co się dzieje i wykrzyknęło przerażone "co wy robicie! nie gaśnijcie, ja się boję ciemności!"
wtedy odezwała się trzecia świeca, głos miała, ciepły spokojny: "nie mart się kochanie, dopóki ja płonę, możemy zapalić pozostałe świece, ja jestem NADZIEJA!"

8 komentarzy:

  1. U nas śniegu na szczęście nie ma, ale pogoda nie nastraja, jest ponuro, zimno i nieprzyjemnie....
    Pozdrawiam ciepło w oczekiwaniu na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już z żadnego innego powodu, to - Wiosno! - miej wzgląd na moje rachunki za gaz. Bardzo uprzejmie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie napisane tak dogłębnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What's up, I simply wished to say, I disagree. Your blog does not make sense at all.

    my site - mouse click the up coming website

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, just wanted to tell you, I loved this post.
    It was funny. Keep on posting!

    my site - please click the next web page

    OdpowiedzUsuń
  6. Information that informs the public and makes them good citizens is the kind of quality information that one can
    be proud to call news, and if it ever goes completely out
    of style, may the Lord help us, for it will be the end of civilization
    as we know it. Office goers and people who are
    travelling often do not get time to read news from
    the newspaper or watch it to get good information they could subscribe for sports SMS alerts.

    It the radio was the only one that used to deliver the days news and
    weather updates.

    Also visit my web site Latest Daily News

    OdpowiedzUsuń
  7. Can you please send an e-mail to me the code for this
    script or please let know me in detail in relation to
    this script?

    my web page: brianiacgear.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż notka nieaktualna, wiosna w końcu zawitała do nas :)
    Jak się z tym czujesz?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)