wtorek, 15 stycznia 2013

Zima, zima, zima....

Mogłoby już być za trzy miesiące.
Czyli przedwiośnie/ wiosna, no cokolwiek byle nie ZIMA...
Śnieg chrupiący pod podeszwami jest super, ale pod warunkiem, że występuję w okresie przedświątecznym i w czasie Świąt.
Na tym koniec!
Pani M. najchętniej wybrałaby:
styczeń, luty, marzec, kwiecień-WIOSNA
maj, czerwiec, lipiec sierpień-LATO
wrzesień, pażdziernik- CIEPŁA, ZłOTA JESIEŃ
listopad, grudzień- ŚNIEŻNA, SŁONECZNA ZIMA
Może złożyć taka petycję do Pana B.?

A tak poza tym wszystko nienormalnie...
czyli Stwór nr 1 totalnie zakaszlały (kto by pomyślał, że niektóre drzewa już sieją....).
Ten z numerem 2 gorrrąąący że aż niemiło..


6 komentarzy:

  1. Fakt, wszyscy dookoła chorują, albo chorowali... W przychodniach pogrom!
    Lubię zimę, gdy mogę jechać w góry i szusować na nartach... Synek też lubi śnieg, ale jak muszę zabrać wózek to szlag mnie trafia.
    Życzę zdrowia i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz wszscy choruja... pod petycja to i ja bym sie podpisala!

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas w UK śniegu nie ma,temp 0 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podzial jestem jak najbardziej za!!! Duzo zdrowka dla smykow ;) U nas troszke sniegu ale jak dla mnie to i tak duzo za duzo....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby śnieg utrzymywał się w dodatniej temp, nie miałąbym nic przeciwko niemu, ale skoro tak być nie może to wykreślaj zimę i wysyłaj petycję ;P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz swoją myśl, będzie mi bardzo miło :)